Schokkervereniging - home

Schokland was eens een eiland in de voormalige Zuiderzee, waarop de dorpen Ens en Emmeloord lagen. Een eiland met een bewogen geschiedenis, want na een jarenlange strijd tegen armoede en de kracht van het water werden de Schokkers in 1859 door de Nederlandse overheid gedwongen te verhuizen naar elders. De Schokkers trokken naar plaatsen als Kampen, Vollenhove, Volendam en Urk. Schokland bleef eenzaam achter, slechts bewoond door enkele Waterstaatsarbeiders, die van elders kwamen, en hun gezinnen. In 1942 vi

OVERVIEW

The web page schokkervereniging.nl currently has a traffic classification of zero (the lower the more traffic). We have analyzed twenty pages inside the site schokkervereniging.nl and found twelve websites referencing schokkervereniging.nl. I found two mass web sites enjoyed by schokkervereniging.nl.

SCHOKKERVERENIGING.NL TRAFFIC

The web page schokkervereniging.nl has seen fluctuating levels of traffic until the end of the year.
Traffic for schokkervereniging.nl

Traffic ranking (by month) for schokkervereniging.nl

Traffic ranking by day of the week for schokkervereniging.nl

Henk van Heerde - innovatiemanagement en cultureel erfgoed

Klik dus snel door naar. Vollenhove door de eeuwen heen. Cultureel erfgoed - een passie. Geboren en getogen in Vollenhove. Als voorzitter van de Schokkervereniging. Bezocht, in het voorjaar v.

Schokland door de eeuwen heen

De historie van Schokland door de eeuwen heen - geschiedenis van werelderfgoed in de Noordoostpolder. Samen op een lijst maar wel met grote onderlinge verschillen. Zij hebben naast vele ande.

Zoektocht naar mijn verleden

In de 19 eeuw kwam het veel voor, kindersterfte. In meerdere takken in mijn stamboom komt het voor, maar nergens zoveel als bij mijn. Janna werd geboren in Wijhe, maar trouwde in 1847 in Vollenhove met Antonius Zoetebier. Na twee jaar huwelijk en de geboorte van twee dochters overleed Antonius op 24 jarige leeftijd. Op 10 april overleed Aleida.

WHAT DOES SCHOKKERVERENIGING.NL LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of schokkervereniging.nl Mobile Screenshot of schokkervereniging.nl Tablet Screenshot of schokkervereniging.nl

SCHOKKERVERENIGING.NL SERVER

I detected that the main root page on schokkervereniging.nl took eight hundred and twenty-eight milliseconds to come up. Our web crawlers could not observe a SSL certificate, so therefore our crawlers consider this site not secure.
31.7.3.28

We caught that this website is implementing the Apache/2 os.

Schokkervereniging - home

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web page schokkervereniging.nl had the following in the web page, "Liederen van en over Schokland." I viewed that the website stated " Websites met video of fotos." They also said " Doop-, trouw en overlijdensregisters. As verstrooien op begraafplaats Oud-Emmeloord. Wat aten de Schokkers? Schokkermonument in Kampen 1991. Het klokje van Ens 2009. Schokker Erf 91 is verschenen. Visafslag Schokland 100 jaar geleden gebouwd." The meta header had Genealogie as the first search term. This keyword is followed by Baentjes, Bakker, and Brasker which isn't as urgent as Genealogie. The other words they used was Brasser. Been is included but could not be understood by search engines.

ANALYZE SUBSEQUENT WEBSITES

Werelderfgoed Schokland

Een archeologisch monument vol prachtige bodemschatten. Een plek tussen land en water, waar eeuwenlang mensen woonden. Altijd in strijd met de natuur. Ontdek het verborgen verleden van Werelderfgoed Schokland. 14, 15 en 16 augustus. T Woud Ensemble speelt nieuwe komedie De Keizer van de kippen bij Museum Schokland. 13 juni tot eind september 2015. Expositie 100 Jaar visafslag Schokland.

Schoko-Abo - Schokoladen-Abonnement

Aus Liebe zu wirklich guter Schokolade und Freude am Genuss betreibe ich als Phantasia-Versand seit vielen Jahren den Handel und die Entwicklung von exquisiten Schokoladen-Produkten und biete einer wachsenden Zahl begeisterter Kunden seit über vier Jahren meinen Service des. Damit die Freude am Genuss. Hier können Sie das Schoko-Abo Formular herunterladen.

Schoko-Block

Hier gibt es noch mehr halbzeuge, folien, reliefstrukturen . Hier gibt es alle möglichen Schokofolien für Grafik. Mindmanager als pc oder mac Version unter. Viel spass beim mindmanagen! Dienstag, 15.

Schokodragee Home

Meisterliche Handwerksqualität aus der inhabergeführten Dragee-Manufaktur. Als Private Label oder Corifeo Markenartikel. Was dürfen wir Ihnen heute anbieten? .